Mga lagda

Ang Mga Balaod sa Association magamit pinaagi sa pag-klik sa Mga Balaod sa International Writing Centers Association.

Konstitusyon sa IWCA

Hulyo 1, 2013

Artikulo I: Ngalan ug Tumong

Seksyon 1: Ang ngalan sa kapunongan mahimong International Writing Centers Association, pagkahuman gipunting nga IWCA.

Seksyon 2: Ingon usa ka asembliya sa National Council of Teacher of English (NCTE), gisuportahan ug gipasiugda sa IWCA ang scholarship ug propesyonal nga paglambo sa mga sentro sa pagsulat sa mga mosunud nga paagi: 1) mga tigpasiugda nga mga hitabo ug komperensya; 2) sa unahan nga iskolar ug panukiduki; 3) mapaayo ang propesyonal nga talan-awon alang sa mga sentro sa pagsulat.

Artikulo II: Pagpamiyembro

Seksyon 1: Ang pagkamiyembro abli sa bisan kinsa nga indibidwal nga nagbayad sa angay.

Seksyon 2: Ang istruktura sa baylo nga baylo igahatag sa Mga Balaod.

Artikulo III: Pagdumala: Mga Opisyales

Seksyon 1: Ang mga opisyales mahimong Past President, Presidente, Bise Presidente (nga mahimong Presidente ug Past President sa unom ka tuig nga sunodsunod), Treasurer, ug Secretary.

Seksyon 2: Ang mga opisyales pilion ingon gilatid sa Artikulo VIII.

Seksyon 3: Ang mga termino sa katungdanan magsugod dayon pagkahuman sa Tinuig nga Kombensiyon sa NCTE pagkahuman sa piliay, gawas kung ang termino nagpuno sa usa ka bakante (tan-awa sa Artikulo VIII).

Seksyon 4: Ang mga termino sa katungdanan alang sa Bise Presidente-Presidente-Past nga sunod nga Presidente mahimong duha ka tuig sa matag opisina, dili mabag-o.

Seksyon 5: Ang mga termino sa katungdanan alang sa Sekretaryo ug Treasurer mahimong duha ka tuig, mabag-o.

Seksyon 6: Kinahanglan nga ipadayon sa mga opisyal ang mga pagkamiyembro sa IWCA ug NCTE sa panahon sa termino sa katungdanan.

Seksyon 7: Ang mga katungdanan sa tanan nga mga Opisyal mao ang gilatid sa Mga Balaod.

Seksyon 8: Ang usa ka napili nga Opisyal mahimong tangtangon gikan sa katungdanan alang sa igo nga kawsa sa unanimous nga rekomendasyon sa ubang mga Opisyal ug usa ka dos-tersiya nga boto sa Lupon.

Artikulo IV: Pagdumala: Board

Seksyon 1: Ang Lupon magseguro sa usa ka halapad nga representasyon sa pagkasakop pinaagi sa pag-apil sa Regional, At Large, ug Special Constituency Representatives. Gitudlo ang mga representante sa rehiyon (tan-awa ang Seksyon 3); Sa Dagko ug Espesyal nga Mga Kinatawan sa Constituency napili ingon gipiho sa Mga Balaod.

Seksyon 2: Ang mga termino sa napili nga miyembro sa Lupon mahimong duha ka tuig, mabag-o. Ang mga termino ipahinabo; aron mag-stagger, ang gitas-on sa termino mahimong temporaryo nga ipahiangay sa gilatid sa Mga Balaod.

Seksyon 3: Ang mga ginsakup sa rehiyon adunay katungod sa pagtudlo o pagpili sa Lupon usa ka representante gikan sa ilang rehiyonal.

Seksyon 4: Ang Presidente magtudlo dili mga miyembro sa Board nga dili pagboto gikan sa mga komplementaryong organisasyon sama sa gilatid sa Bylaws.

Seksyon 5: Kinahanglan nga ipadayon sa mga miyembro sa board ang pagkamiyembro sa IWCA sa panahon sa katungdanan.

Seksyon 6: Ang mga katungdanan sa tanan nga mga miyembro sa Lupon, napili o gitudlo, gilatid sa Mga Balaod.

Seksyon 7: Ang usa ka napili o gitudlo nga miyembro sa Lupon mahimong tangtangon gikan sa katungdanan alang sa igo nga kawsa sa unanimous nga rekomendasyon sa mga Opisyal ug us aka dos-tersiya nga boto sa Lupon.

Artikulo V: Pagdumala: Mga Komite ug Nagtrabaho nga Mga Grupo

Seksyon 1: Ang mga nagbarug nga komite paganganlan sa mga Balaod.

Seksyon 2: Ang mga sakop sa komite, mga pwersa sa buluhaton, ug uban pang mga nagtrabaho nga grupo itugyan sa Presidente, nga gitukod ug gisuhan sa mga Opisyal.

Artikulo VI: Mga Panagtigum ug Mga Hitabo

Seksyon 1: Ubos sa pagpangulo sa Komite sa Mga Kumperensya, ang IWCA kanunay nga tigpasiugda sa mga kalihokan sa paglambo sa propesyonal sama sa gipiho sa Mga Balaod.

Seksyon 2: Ang mga host sa kalihokan kinahanglan kumpirmahon sa Lupon ug mapili sumala sa mga pamaagi nga gilatid sa Mga Balaod; ang relasyon tali sa mga tagbalay ug sa IWCA kinahanglan nga detalyado sa Mga Balaod.

Seksyon 3: Ang Pangkatibuk-ang Tigum sa pagkamiyembro magakahinabo sa IWCA Conference. Hangtud sa mahimo, ang IWCA usab magpahigayun sa mga bukas nga mga miting samute ug NCTE. Ang uban pang mga kinatibuk-ang mga miting mahimong ipadayon sa pagbuot sa Lupon.

Seksyon 4: Ang Lupon magtagbo matag bulan kon mahimo apan dili moubus sa duha ka beses matag tuig; ang usa ka korum kinahanglan nga gipasabut ingon usa ka kadaghanan sa mga miyembro sa Lupon, lakip ang dili moubus sa tulo nga mga Opisyales.

Artikulo VII: Pagboto

Seksyon 1: Ang tanan nga indibidwal nga myembro adunay katungod sa pagboto alang sa mga Opisyales, mga napiling miyembro sa Lupon, ug mga pag-usab sa konstitusyon. Gawas sa espesipikong gipahayag sa ubang lugar sa Konstitusyon o Mga Balaod, usa ka yano nga kadaghanan sa mga ligal nga pagboto ang kinahanglanon alang sa usa ka aksyon.

Seksyon 2: Ang mga pamaagi sa pagboto ipiho sa Mga Balaod.

Artikulo VIII: Mga Nominasyon, Eleksyon, ug Bakante

Seksyon 1: Ang Sekretaryo motawag alang sa mga nominasyon; ang mga kandidato mahimo’g magpili sa ilang kaugalingon, o bisan kinsa nga myembro mahimong maghatag nominasyon sa uban pang myembro nga uyon nga itudlo. Paningkamotan nga maseguro ang mga botante nga mahimong mapili gikan sa labing menos tulo nga mga kandidato alang sa bisan unsang posisyon.

Seksyon 2: Aron mahimong kwalipikado, ang mga kandidato kinahanglan nga miyembro sa IWCA nga naa sa maayong kahimtang.

Seksyon 3: Ang iskedyul sa piliay ipiho sa Mga Balaod.

Seksyon 4: Kung ang katungdanan sa Presidente mahimong bakante sa wala pa ang termino, punoan sa Past President ang tahas hangtod sa sunod nga tinuig nga eleksyon kung kanus-a mapili ang bag-ong Bise Presidente. Sa tinuig nga pagbag-o sa mga opisyales, ang molingkod nga Bise Presidente mag-asumer sa Kapangulohan, ug ang Tigulang nga Presidente maghingpit sa Panahon sa Pagkapresidente o ang opisina mahimong bakante (tan-awa sa Seksyon 5).

Seksyon 5: Kung adunay bisan unsang posisyon sa Opisyal nga nahimong bakante sa wala pa ang termino, ang nahabilin nga mga Opisyal maghimo usa ka temporaryo nga pagtudlo nga epektibo hangtod sa sunod nga tinuig nga piliay.

Seksyon 6: Kung ang mga posisyon sa representante sa rehiyon mahimong bakante sa wala pa ang termino, hangyoon ang pangulo sa kaabag nga rehiyon nga magtudlo usa ka bag-ong representante.

Artikulo IX: Mga kauban nga Regional Associations Writing Center

Seksyon 1: Giila sa IWCA nga kauban niini ang mga asosasyon sa mga sentro sa pagsulat sa rehiyon nga gilista sa Mga Balaod.

Seksyon 2: Ang mga kaapilan mahimo’g biyaan ang kahimtang sa kauban sa bisan unsang orasa.

Seksyon 3: Ang mga bag-ong rehiyonal nga nag-aply alang sa katungdanan nga aprubado giaprubahan sa us aka boto nga kadaghanan sa Lupon; ang proseso ug pamantayan sa aplikasyon gilaraw sa mga Balaod.

Seksyon 4: Ang tanan nga mga ginsakup sa rehiyon adunay katungod sa pagtudlo o pagpili sa Lupon usa ka representante gikan sa ilang rehiyonal.

Seksyon 5: Ang mga rehiyonal nga adunay maayong pagpakita nga panginahanglan mahimong magamit sa IWCA alang sa mga hatag o uban pang suporta alang sa mga kalihokan sa rehiyon sama sa gilatid sa Mga Balaod.

Artikulo X: Mga Publikasyon

Seksyon 1: Ang Writing Center Journal mao ang opisyal nga pagmantala sa IWCA; ang tem sa editoryal gipili ug nagtrabaho kauban ang Lupon sumala sa mga pamaagi nga gilatid sa Mga Balaod.

Seksyon 2: Ang Pagsulat sa Newsletter sa Lab usa ka kauban nga pagmantala sa IWCA; ang tem sa editoryal nagtrabaho kauban ang Lupon sumala sa mga pamaagi nga gilatid sa Mga Balaod.

Artikulo XI: Mga Panalapi sa Panalapi ug Panalapi

Seksyon 1: Ang mga punoan nga gigikanan sa kita adunay kauban nga bayad sa kita ug kita gikan sa mga kalihokan nga gipasiugdahan sa IWCA sama sa detalyado sa Mga Balaod.

Seksyon 2: Ang tanan nga mga Opisyal gitugutan nga pirmahan ang mga kontrata sa panalapi ug ibayad ang mga gasto alang sa organisasyon subay sa mga kondisyon nga gilatid sa Mga Balaod.

Seksyon 3: Ang tanan nga mga kita ug paggasto pagaisipon ug ireport sa Treasurer sa pagsunod sa tanan nga mga regulasyon sa IRS kalabot sa kahimtang nga dili pangnegosyo.

Seksyon 4: Kung kinahanglan nga matunaw ang kapunungan, bantayan sa mga Opisyales ang pag-apud-apod sa mga kabtangan subay sa mga regulasyon sa IRS (tan-awa sa Artikulo XIII, Seksyon 5).

Artikulo XII: Konstitusyon ug Mga Balaod

Seksyon 1: Ang IWCA mosagop ug magpadayon sa usa ka Konstitusyon nga naglatid sa mga prinsipyo sa organisasyon ug usa ka hugpong sa mga Balaod nga naglatid sa mga pamaagi sa pagpatuman.

Seksyon 2: Ang mga pag-usab sa Konstitusyon o Mga Balaod mahimong isugyot sa 1) sa Lupon; 2) pinaagi sa dos-tersiya nga boto sa mga myembro nga ningtambong sa usa ka Pangkatibuk-ang Tigum sa IWCA; o 3) pinaagi sa mga petisyon nga gipirmahan sa baynte ka mga myembro ug gipasa sa Presidente.

Seksyon 3: Ang mga pagbag-o sa Konstitusyon gihimo sa us aka dos-tersiya nga kadaghanan sa mga ligal nga boto nga gihatag sa mga miyembro.

Seksyon 4: Ang pagsagop sa ug pagbag-o sa mga Balaod gihimo sa usa ka dos-tersiya nga pagboto sa kadaghanan sa Lupon.

Seksyon 5: Ang mga pamaagi sa pagboto gilatid sa Artikulo VII.

Artikulo XIII: Mga Regulasyon sa IRS aron mapadayon ang Kahimtang nga Wala’y Buhis

Ang IWCA ug ang mga kauban niini kinahanglan magtuman sa mga kinahanglanon nga dili iapil ingon usa ka Organisasyon nga gihulagway sa seksyon 501 (c) (3) sa Internal Revenue Code:

Seksyon 1: Ang giingon nga organisasyon giorganisar nga eksklusibo alang sa mga katuyoan sa charity, relihiyoso, pang-edukasyon, o pang-agham, lakip ang, alang sa mga katuyoan, ang paghimo sa mga pagpanghatag sa mga organisasyon nga kwalipikado sa ilalum sa seksyon 501 (c) (3) sa Internal Revenue Code, o ang katugbang nga seksyon sa bisan unsang umaabot nga federal code sa buhis.

Seksyon 2: Wala’y bahin sa netong kita sa kapunungan ang makasulay sa kaayohan sa, o maapud-apod sa mga myembro niini, sinaligan, opisyales, o uban pang pribado nga mga tawo, gawas nga ang mga kapunungan adunay pagtugot ug hatagan gahum nga magbayad makatarunganon nga bayad sa mga serbisyo. gihatag ug aron magbayad ug pag-apud-apod sa pagpadayon sa mga katuyoan nga gilatid sa seksyon 1 dinhi ug sa artikulo nga __1__ sa kini nga konstitusyon.

Seksyon 3: Wala’y hinungdan nga bahin sa mga kalihokan sa organisasyon ang magdala sa propaganda, o kung dili maningkamot nga maimpluwensyahan ang balaod, ug ang organisasyon dili moapil, o manghilabot (lakip ang pagpatik o pag-apud-apod sa mga pahayag) sa bisan unsang kampanya sa politika. sa ngalan sa o pagsupak sa bisan kinsa nga kandidato alang sa publikong katungdanan.

Seksyon 4: Wala’y labot sa bisan unsang ubang mga probisyon sa kini nga mga artikulo, ang kapunungan dili magpadayon sa bisan unsang uban pang mga kalihokan nga wala gitugotan nga madala (a) sa usa ka organisasyon nga wala’y bayad gikan sa buhis sa pederal nga kita ilalom sa seksyon 501 (c) (3) sa Internal Revenue Code, o ang katugbang nga seksyon sa bisan unsang umaabot nga federal code sa buhis, o (b) sa usa ka organisasyon, mga kontribusyon diin mahimo’g maibanan sa ilalum sa seksyon 170 (c) (2) sa Internal Revenue Code, o sa katugbang nga seksyon sa bisan unsang umaabot nga buhis sa federal. Code.

Seksyon 5: Sa pagkabungkag sa kapunongan, ang mga kabtangan ipanghatag alang sa usa o daghang mga wala’y labot nga katuyoan nga gipasabut sa seksyon 501 (c) (3) sa Internal Revenue Code, o ang katugbang nga seksyon sa bisan unsang umaabot nga federal tax code, o igahatag sa gobyerno federal, o sa usa ka estado o lokal nga gobyerno, alang sa publiko nga katuyoan. Ang bisan unsang mga kabtangan nga dili ingon niana gitugyan kinahanglan igawas sa usa ka Korte sa May Katungdan nga hurisdiksyon sa lalawigan diin ang punoan nga punoan sa kapunongan sa organisasyon nakit-an, nga eksklusibo alang sa mga katuyoan o sa ingon nga organisasyon o mga kapunungan, sama sa giingon sa Korte nga magtino, diin organisado ug eksklusibo nga gipadagan alang sa mga katuyoan.